Office voor bedrijven: maak een leuke handtekening in Outlook

Office voor bedrijven: maak een leuke handtekening in Outlook
Gepubliceerd op: 09-01-2019

Office voor Bedrijven gebruiken en daar alles uithalen? Office zakelijk biedt tal van mogelijkheden, zoals een leuke handtekening in Outlook. Makkelijk aan te maken, ook in verschillende varianten en uitvoeringen.

Office Business is een professionele keuze, beschikbaar met een nieuwe of een gebruikte licentie. Dat tweede is de goedkoopste keuze, terwijl Office voor Bedrijven dan precies hetzelfde werkt als met een nieuwe licentie.

Handtekening -> Handtekeningen

Een handtekening aanmaken in Outlook is een makkelijke en leuke manier om e-mailberichten te ondertekenen. Met een persoonlijke groet, een eigen logo en bijvoorbeeld de titel of functie binnen de organisatie.

Tip: een mooie handtekening in Outlook zorgt voor een professionele uitstraling. Het is een mooie en degelijke afsluiting, die ontvangers serieus zullen nemen.

Een nieuwe handtekening aanmaken kan bij Handtekening -> Handtekeningen. Het is de meest logische plek voor een handtekening, waar u een overzicht vindt van de exemplaren die er eventueel al beschikbaar zijn.

Nieuwe handtekening in Outlook maken

Met de optie Nieuw kunt u een nieuwe handtekening aanmaken. Voordat u dat doet kunt u die een naam geven, om er in e-mails voortaan op een makkelijke manier gebruik van te maken. Vul de naam in en maak vervolgens de handtekening aan.

U kunt daarvoor gebruik maken van tekst, van specifieke kleuren en natuurlijk de verschillende lettertypen die er beschikbaar zijn. Of gebruik graphics en koppelingen, waardoor ontvangers meteen een website kunnen bekijken of een andere link kunnen openen. U heeft verschillende mogelijkheden met Office voor Bedrijven. Voor een goede zakelijke presentatie die overtuigd, bijvoorbeeld in lijn met de huisstijl of de visitekaartjes zoals u daar gebruik van maakt.

Meerdere handtekeningen gebruiken

Het is met Office Zakelijk en Office Business bovendien mogelijk om gebruik te maken van meerdere handtekeningen. Gebruik een andere handtekening voor privé e-mails en voor zakelijke berichten. Door de e-mail te ondertekenen met alleen uw naam of door daar ook uw functie binnen het bedrijf bij te vermelden.

Door de verschillende handtekeningen op een rij te zetten kunt u daar tijdens het maken van een e-mail eenvoudig gebruik van maken. U kunt de variant selecteren, zodat Outlook de handtekening automatisch toevoegt aan het bericht.

Licenties: Office voor Bedrijven kopen

Op zoek naar een licentie voor Office voor Bedrijven? U kunt online licenties kopen, zowel voor Microsoft Office als voor andere software die u nodig heeft. Ontdek de verschillende licenties, die eerder zijn gebruikt en daardoor een stuk voordeliger zijn. Ze zijn 100% legaal en volledig audit-proof, zodat u er gebruik van kunt maken zoals u dat gewend bent.

Meer weten over de licenties voor Microsoft Office voor Bedrijven met Outlook? Neem contact met ons op, dan vertellen we u er graag meer over.

Deel dit artikel